Things I Have Been For Halloween...

1) Marie Antoinette-Arguably my best costume ever!
2) Britney Spears-Tiny outfit, fake snake.
3) Biker Chick-Got hit on by Batman.
4) Fantana-You know..."Wanna Fanta, don'tcha wanna, wanna Fanta..."
5) Pirate Wench-Best hat ever!
6) Miss America-I had the wave down...elbow, elbow, wrist, wrist...
7) Batgirl-Loved being a superhero!
8) Butterfly-Pain in the butt to make the wings, turned out fabu.!
9) Tigger-The wonderful thing about Tigger's a Tigger's a wonderful thing!
10) Spartan Spirit Girl-You know, SNL...the perfect cheer!
11) Vegas Show Girl-Arguably my best costume ever!
12) Mummy-Too much mask, hard to drink. You gotta think about those things.
13) French Maid-Sexy, tres sexy!

35 comments

  1. You've had some great ideas for costumes! Have fun this year!

    ReplyDelete
  2. I can tell that you put a lot of thought into your Halloween costumes. After reading your list, I wanna see pics now.

    Thanks for visiting my TT. Barry Bostwick in Grease... it's hard to picture the mayor on "Spin City" in the role of Danny Zuko.

    ReplyDelete
  3. I just don't get out enough! Happy TT...
    http://happywonderer.wordpress.com/2007/10/24/thursday-thirteen-6-odd-town-names/

    ReplyDelete
  4. Those are GREAT costumes, NW. Marie Antoinette?

    Man, I wish you'd posted pictures. Especially of you as Britney. I went as Cher in the early 90s; that rocked. It was a bit cold, though...

    Happy TT!

    ReplyDelete
  5. Great ideas for me to steal -- and great idea for a thursday 13!

    ReplyDelete
  6. lol you should've posted pics, too! Thanks for visiting :-)

    ReplyDelete
  7. I did a Scarlet O'Hara - full crinoline skirt - with the regulation 24 feet of material in it. What a pain! Looked good, though.

    SJ Reidhead
    The Pink Flamingo
    http://thepinkflamingo.blogharbor.com/blog

    ReplyDelete
  8. Marie Antionette must have been hard to wear. I'm guessing you didn't drink fluids the whole night.

    ReplyDelete
  9. I've never dressed up for Halloween but it's fun to see what other people get up to.

    ReplyDelete
  10. Okay, you have to send me the photos of you and Marie Antoinette and a Vegas Show girl! They've got to be awesome!

    ReplyDelete
  11. That's an good idea for a 13. I think the Fanta girl sounds good. The best costume I ever saw: A girl tied a HUGE shoe on her head & wore a big pink blobby dress thing. She was the gum on the bottom of a shoe. Creative!

    ReplyDelete
  12. What great ideas...I havent dressed up in years...so, whats the costume this year? Happy TT.

    ReplyDelete
  13. Oh I can't WAIT to see your costume photo this year!! Your blog audience anxiously awaits!

    ReplyDelete
  14. Great ideas!!!! :) Have a great day!!!!

    ReplyDelete
  15. I can't remember the last time I dressed up for Halloween. What are you going as this year? Pictures would have been great! Happy T13!

    ReplyDelete
  16. GREAT ideas...I never dress up though. It would be fun:)

    ReplyDelete
  17. I have a treat for you. Its under my TT post. Come and check it out.

    ReplyDelete
  18. Yeah...post some pics NW!

    Bradley
    The Egel Nest

    ReplyDelete
  19. What a sad Halloweener I am! I haven't been any of these! My kids think I'm pathetic!

    ReplyDelete
  20. What fun costumes you have had. I tagged you for a meme! (My apologies if you have already participated!)

    ReplyDelete
  21. Tiny outfit, fake snake sounds good to me.

    ReplyDelete
  22. Sounds like you had a lot of fun. I live vicariously through my children these days lol Happy T13!

    ReplyDelete
  23. Wow you have had some great costumes my best one ever was winnie the pooh lol happy TT

    ReplyDelete
  24. Pretty crafty. My sole performance was "Hannah, the proprietor of Hannah's Funeral Parlor." Um, about 30 years ago. I do good to find normal clothes that don't make people laugh!
    TM

    ReplyDelete
  25. Such a great list! Seems fun:)
    Mine is up here;
    Thursday Thirteen!
    Happy TT!

    ReplyDelete
  26. Wow, the amount of effort you must have put in. Like everyone else, I'd love to see pictures if you get the chance.

    Happy TT,

    ~Xakara <-----Please use this link

    ReplyDelete
  27. I love Tigger...although that isn't very womanly...but hey, I will always be a kid at heart! Fun list! Happy TT~

    ReplyDelete
  28. OMG. What GREAT costumes!! I think Marie Antoinette (I bet that WAS a great costume) and Batgirl are my favorites. How totally fun is that??

    Wait ... I love the Spartan Spirit Girl, too.

    And the Vegas Show Girl would be HOT.

    Oh nevermind. I love them all! lol

    writefromkaren.com

    ReplyDelete
  29. Sounds like tons of fun to me. Have a great TT. :)

    ReplyDelete
  30. Those sound like fun costumes! My family is really into Halloween. One year we even had a Halloween themed family reunion...yeah, we're weird. Great TT!
    (Mama Pajama)

    ReplyDelete
  31. I've only dressed up for halloween a few times because I always want to put too much effort into my costume...

    Great TT :-)

    ReplyDelete
  32. What a terrific list. You do enjoy Halloween.

    My favorite is when I wore a slinky black dress and a roommate wore a caveman outfit. He wore a sign around his neck saying "Beauty" and I wore one that said "Beast".

    ReplyDelete
  33. Ah jeez...you have seriously impressed me. I want to be all of those! #1 is brilliant!

    ReplyDelete

Back to Top